Hun ser noe bekymret ut..


image

UjJInnimellom drar jeg frem en liten skulptur jeg startet på i vinter. Hun er laget av papirmasse, noe jeg aldri har prøvd før. Det er bare å Eksperimentere dq seg frem men jeg synes dette kanskje kan bli noe? Problemet er at en bare kan fylle på så det er vanskelig å korrigere feil. Kun fortsette å fylle på.. Opprinnelig skulle jeg bare lage en enkel en med lange pinneben og antydninger til kroppskonturer. Men det klarte jeg jo ikke..  Måtte jo bare litt her og der..
Har grublet litt på om jeg kunne file eller pusse med et lite verktøy. Den håndholdte pussemaskinen ble for stor..  Så spurte jeg mannen om vi hadde en slik maskin. Da kom han på at han ønsket seg en slik! 20 minutt før stengetid haha så da har jeg testet det ut i kveld i vinden her. Det funker! Får litt utrykk av å være støpt i betong og det er jo stiligt. Fortsettelse følger sier jeg bare! Neste gang lager jeg en større en. Er litt vanskelig å få dyttet inn papirmasse enkelte steder. Men gøy er det. Og tidkrevende..

Legg igjen en kommentar