Kurs i klassisk figurativ maling hos Billy Roy Økland


image

Første helgen i februar var jeg så heldig å få være med på kurs på Atelier Økland. Her fikk vi male under veiledning av selveste Billy Røy Økland og detnkan anbefales! Vi fikk ikke bare veldig god oppfølgning, fantastiske demonstrasjoner og svar på dustespørsmål men mannen er jo så strålende blid og oppmuntrende i tillegg! Å få male i et så fint atelier omgitt av den vakreste kunst.. Jeg elsket hvert sekund!

Nå som jeg endelig får litt tid til å finne frem malesakene igjen var dette midt i blinken. Jeg har fått meg en palett, lært mye nytt og fått en liten kickstart. Merket jeg hadde lagt meg til noen uvaner, så bare det å se hvordan han håndterte penselen var stort for meg 🙂

Kan anbefale kurs her 🙂

http:// https://m.facebook.com/Atelier-%C3%98kland-420319724681403/

Her er bildene våre og klart vi er kry! Knallbra samarbeid med kunstneren!
Her er bildene våre og klart vi er kry! Knallbra samarbeid med kunstneren!
image
Atelier Økland 🙂
image
Etter første dag, motivet er valgt og bildet påbegynt
image
Tredje kursdag, litt småfiksing til bare nå, så..
image
Paletten 😀

 

image
Det tar på å lære så mye på kort tid men fortsatt helt oppslukt! Livredd for å gå glipp av noe hehe
Og her er hva jeg var så oppslukt av, STAS
Og her er hva jeg var så oppslukt av, STAS

Legg igjen en kommentar