Rigget meg til i kjellerstua


Nå var denne jenta lei av å vente på håndtverkere som aldri kommer!  Først skal leiligheten i gang og så atelieret.. Men altså.. Nå rigget jeg meg til litt provisorisk, og det funker det!  Sag, verktøy og rot er jo BAK meg her! I motsetning til hva mini og gubbeluren tror så har jeg IKKE øyne i nakken haha

Etterhvert kommer jo atelier og, selv om jeg nok må belage meg på å dele den med vår lille kunstnerspire. Nå er hun jo 2 så oljemaling kan jeg nesten ikke drive med i stua.. Og så må jeg gjemme meg godt om jeg skal få ha lerret i fred. Dette fungerte bra helt til mann og mini ville se hvordan jeg hadde det.. MALE MAMMA, VIL MALEEEEEEE!!! 😀 Entusiasmen er jo bare herlig! Men inntil videre får stue og kjøkken se ut som et eneste stort hobbyrom for oss jentene og så kan jeg snike meg litt ned for litt mammatid innimellom.

image
Provisorisk malekrok, verktøy og oppussing BAK meg hehe Kaffitrakter, høytaler og spotify på mobilen, levende lys.. Kan det bli bedre?
image
Gikk raskere enn jeg trodde å skisse opp motivet!

Legg igjen en kommentar